Mr.B_

I know you would come,so i wait.
我知道你会来,所以我等。

I too late to participate in your past,
you future l will fight in the end.
你的过去我来不及参与,
你的未来我奉陪到底。

If love,portable hand to old;
if missing, protect him well.
如若相爱,便携手到老;
如若错过,便护他安好。

You go,l will not see you,
you come,no matter how difficult it is,
l want to pick you up.
你走,我不送你,
你来,无论多大风多大雨,
我要去接你。

许你星空般一世繁华。

I love you,not because of who you are,
but because of who l am when i am
with you.
我爱你,不是因为你是一个怎样的人,
而是因为我喜欢和你在一起时的感觉。

从我第一次见你,我就喜欢上了你。

评论

热度(10)